Το myKEPlive λειτουργεί στο Δήμο Περιστερίου «Εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης»

Κατηγορία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Στο πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο αποτελεί πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάχθηκε το ΚΕΠ Περιστερίου, έπειτα από συντονισμένες ενέργειες των αρμόδιων Αντιδημάρχων Βασίλη Μπέτση και Γιώργο Τσίνα.

 

 

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα στελέχη του Κέντρου, μέσω βιντεοκλήσης σε διαδικασίες υψηλής ζήτησης όπως:

 

ØΠληροφόρηση – αίτηση

 

ØΥπηρεσίες προς επιχειρήσεις

 

ØΕξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία

 

ØΕξυπηρέτηση από το Δήμο που ανήκουν

 

Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό ραντεβού ο υπάλληλος του ΚΕΠ, θα  δώσει  άμεση απάντηση στο αίτημα που διατυπώνεται.

 

Απλώς συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr, επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο myKEPlive!

OΔήμος Περιστερίου, είναι πρωτοπόρος σε όλες τις νέες υπηρεσίες και με σταθερά βήματα και συνεργασίες εντάσσει στο οργανόγραμμα του εκείνες τις ψηφιακές πλατφόρμες που αναβαθμίζουν και μετασχηματίζουν τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πολίτες του, με στόχο την άμεση, λειτουργική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση τους!